Jag har ju glömt

Jag har ju totalt glömt bort att tala om den gulligaste roligaste nyheten som finns att tala om när det kommer till sina barn, Jazmine har fått första tanden man ser den nu sticka fram ;)
Ibland så ser det ut som att båda tittar fram men om hon skrattar så ser man bara en hehe.
Det är pytte pytte som den visas men det är en början ;)
Jag såg innan på tandköttet att det vart som två "bulor" bredvid varann i nedre käken dem två fram tänderna.
Ja alltså det var ju Leones första tänder också så det är väl inte så konstigt.
Sen så skiljer det sig inte så mycket åldersmässigt när första tanden visat sig på någon utav dem.
Ska försöka fånga det på bild men som sagt det är inte alltid så lätt att se, sen blir inte bilden så bra i min kamera när man zoomar in rätt mycket blir mest sudd när man har en digitalkamera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback