Lördag

Igår så fick jag besök av mina monstrar och 2 av mina kusiner.
Leone följde med min ena moster hem, och idag ska dem på skansen :)
Det gick bra igår hon hade varit snäll och glad varit och lekt vid sjön.
Nog har hon försökt vara envis och få sin vilja fram min lilla tjej.
Var trevligt att träffa dem allihopa då det innte blir så ofta, även om det var en snabbvisit förbi.
Men vi hann prata lite innan dem skulle röra sig vidare.
Så igår var en lugn dag, jag sydde lite på ett par byxor.
Idag så ska vi ner på stan och kika lite tyger och Daniel vill kolla skor.
Så ska vi bara vänta på att möta och hämta Leone.
Nu ska jag umgås med min lilla prinsessa och gosa en stund innan vi ska bege oss ner på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback