Måndag

7.30 vaknade jag med Jazmine idag :) Leone sover fortfarande, Daniel duschar jag sitter här och dricker lite kaffe ;) Jazmine är så klart här med mig, vi ska strax gå in i köket och äta lite frukost.
Har haft besök av min mormor som jag nämnde tidigare men hon åkte hem igår.
Det har varit en lyckad helg otroligt rolig och ro givande. På fredagen så var vi hemma och tog det lugnt framför tvn sen på Lördagen så åkte vi ner på marknaden och tittade lite på alla saker.
Gjorde en del fynd också, dem är jag hel nöjd med faktiskt för det var värt det.
Fann nämligen en liten tvättmaskin för barn då och batteridriven, som köptes till Leones födelsedag och så på samma ställe så fanns det också även detta leksaker strykjärn med en symaskin i samma paket. Det köptes också till henne, fast symaskinen får hon enbart leka med när någon av oss sitter bredvid! För er som inte vet eller har missat detta så sitter det en riktigt nål i dessa, jag själv hade ingen aning om just det utan såg när jag kommit hem. När jag var liten så ville jag ha en sådan här men fick aldrig en nångång. Men kom ihåg också att jag är inte ensam tjej utav mina syskon :D Vi är ju också 4 tjejer, så då kan man inte få allt man vill hur bra man än tycker att det är ;) Fast jag köper precis vad jag vill till Leone jag vet ju redan att hon är oerhört kreativ och älskar att vara med att pyssla samt hjälpa till när man ska tvätta, en gång så såg hon en i ett skylt fönster att det stod en tvättmaskin (ritat på en vit kartong) som hon ville att jag skulle gå in i affären och köpa..
Här bara babblar jag på nu måste jag faktiskt göra iordning frukosten innan jag storknar här, magen skriker snart med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback