osndag

Nu syns mina å ä ö igen ;)
Nej det var inte på min dator som det var fel utan i kodmallen en kod som rammlat bort.
Men nu är det precis som det ska.
Idag så har jag lämnat Leone på dagis, städat och tvättat fixat med tvätt och hämtat Leone.
Har precis haft besök trevligt, så roligt att se barnen leka.
Jazmine blir modigare och modigare går längre och längre sträckor själv ;)
Håller på att laga mat just nu så det får bli ett litet snabbt inlägg för tillfället.
Eftersom jag har haft fullt upp hela dagen så har det inte heller skrivits något förrän nu, men mera kommer komma lite senare.

Kommentarer
M säger:

hej darlingen.

jag vill också ha tävlingar på min blogg o göra reklam för andra företag :)

hur går jag till väga då??...nå tips?

du har en så bra o fin blogg.allti kul o läsa!

kram

2010-08-18 | 19:51:11
Bloggadress: http://lykkeliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback