SmåSöta™ Nya kläder

När kylan närmar sig så kan det vara bra med ett para fodrade byxor,
Så det har jag tagit fram här. Just detta par är till en liten I
Ser fram emot att se mamma M´s min när hon ser dem i verkligheten, hon har bara fått en liten sneakpeak av ett kort än så länge. Så har jag ytterligare en sak att visa som jag gjort klart idag. Denna är till lilla V (samma familj som ovan)
Mamma M kommer också att lämna sitt tycke över kläderna som jag kanske kommer visa här eller som man kan läsa på hennes blogg.

Framsidan ser ut så här:



Baksidan ser ut så här:



Dessa detaljer ser likadant ut vid midjan som fötterna :)



Insidan ser ut så här med foder (dålig bildkvalite dock ljusare i verkligheten)



Dessa ballong byxor är beställda exakt så som dem är nu :)



Den här super söta är under progress
Nån som kan se vad det är?

Kommentarer
Annika - tre barn i huset och ett på väg! säger:

En bodysuit / pyjamas =)

2010-08-27 | 12:52:36
Bloggadress: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback