Tävlingen med SUMOpix är avslutad

Jag har nu glädjen att dela med mig utav vem vinnaren är i tävlingen
som jag hade äran att få hålla i åt SUMOpix vägar.
Det har varit en ära att få anordna denna tävling.
Stort tack SUMOpix.
Tack till Morten som var så flitig
att han la in en kommentar på bloggen
under tävlingens gång
för er som missade den
så ligger den under tävlingen med SUMOpix
annars om ni säger till kan jag alltid
lägga in den i ett inlägg för er som inte orkar leta er fram ;)
Tyckte det var jätte roligt att få en kommentar,
det visar ju bara att dem är med och kikar
under tävlingens gång hihi



SUMOpix håller till i Danmark
På deras webbshop så finns det även en livesupport ;)
Dem är otorligt omtalade och omtyckta
fått väldigt bra recensioner för sina produkter.
Nä om man skulle ta och komma till skott
kanske och tala om ven vinnaren är eller vad säger ni? ;P

Trummvirvel tack...
Då har jag med glädjen att presentera
vinnaren av ett presentkort värt 300kr


da



da



dam



da 




daaa



Då säger vi


Stort grattis



 till


Lott nummer 121




Men vem är det då??


Jo det är



nummer 35 i listan

som tillhör


ta


daaa




Grattis Malin!!
Vill gärna höra från dig inom 3 dagar senast.
Annars så måste jag tyvärr dra en ny vinnare.
Alltså senast den 10/8 klockan 15.00 vill jag ha fått ett mail från dig
med din information att ge till Sumopix
skicka detta till [email protected]


Stort tack till er alla som deltog, 
men häng inte läpp 
har ju fler tävlingar igång
och ännu flera kommer
så håll utkik och tävla på ;)
nästa gång kanske det är just din tur!

kram kram


Kommentarer
Fröken M säger:

Grattis till malin =) Jag hoppas på min tur nästa gång =)

2010-08-08 | 08:11:09
Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback