Tisdag

Idag slutar tävlingen med Paxlux och en ny kommer att dyka upp,
men för er som inte hunnit delta har ni fortfarande chans att göra det fram till kl 15.
Så ska jag sen sätta mig ner och göra i ordning alla era lotter och dra en vinnare.
Som vanligt så använder jag mig utav slump.nu jag tycker att den är klockren enkel och lätt hanterlig.
Jag och Jazmine lyssnar på musik och dansar lite.
Ska hämta Leone klockan 14 från dagis, men nu ska jag och Jazmine äta lunch.
Återkommer senare med vinnaren och mail skickas ut till alla deltagare över att vinnaren är dragen och publicerad. Lycka till allihopa. Ps för er som inte vinner så kommer det upp många många fler fina tävlingar med härliga vinster så kämpa på det kanske är din tur nästa gång ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback