torsdag

Kunde ju inte ens skriva onsdag igår ser jag haha men men så kan det ju bli ibland.
Har varit och lämnat Leone på dagis/förskolan, så nu ska jag dricka kaffe och sen ska jag gosa och busa med Jazmine :)
Hade besök igår kväll det var trevligt, barnen lekte och hade jätte roligt.
Det är så roligt att titta på vad Jazmine pysslar med för hon har sådana idéer för sig, ena stunden kan hon sitta och titta på något och i nästa så håller hon i det hon tittat på och går hihi.
Hon kan gå själv med gåstolen eller med lära gå vagnen till och med så att hon kan ta leksaks bilen (också sån där lära gå) eller dammsugaren och gå. Hon är bara för söt min lilla prinsessa.
Imorgon så ska jag köpa med tyger och sy lite mera, jag ska uppdatera med bilder allt eftersom.
Jag har så mycket på gång och behöver en del saker för att kunna göra precis så som jag vill ha det.
Det kommer bli så snyggt när jag fått göra som jag vill.
Det kommer komma bodys, sparkdräkter, t-shirts, långärmat, kjolar, klänningar.. spännande va ;)
Storlekarna som kommer att vara ska vara från mindre bebis upp till större barn, så vill du ha något i vi säger strl 80 så går det jätte bra. Somliga saker som tex en body med halv ben (kommer inte på namnet) finns inte alltid att köpa i större storlekar utan mer för dem mindre så det är något jag stört mig på läänge.

Är du intresserad av att beställa något och kanske till och med har en special beställning (någon detalj som just du vill ha) så går det bra att komma med en beställning, jag kan dock inte stå för frakten så detta får man stå för själv, priset varierar beroende på vad man vill ha. Byxor tex går att få fodrade eller inte som man själv vill. Du har möjligheten att välja färg på mudd (midja och benslut). Maila mig bara på [email protected] och skriv i ämnet att det är för en beställning av kläder SmåSöta™ ska ordna en mail enbart för detta bara jag har en större kollektion och ordnat med priser på diverse, så än så länge får det skötas så.

Ps. Tävlingen med paxlux slutar snart, så för er som inte deltagit ännu men vill så har ni inte missat chansen och kan fortfarande delta. Tävlingen finner ni direkt genom att klicka på lilla tävlingsbilden i sidomenyn så öppnas den i en nytt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback