Vinnaren på tävlinen med Paxlux

Då var tävlingen avslutad med Paxlux

Och jag har nu lite gläjde att dela med mig utav och en vinnare att meddela :)
Stårt tack till Paxlux för en sån underbar sponsring till denna tävling, ser fram emot ett längre samarbete och fler tävlingar :)
Paxlux är en helt underbar shop med gudomliga väggord och väggdekorer.
Ni kommer lite senare att få se mina val från Paxlux
Jag är så nöjd med resultatet och kan inte vänta på att få sätta upp det.
Det har varit en fantastisk tävling och många deltagare

utav 168 lotter
så drog slump.nu



nummer 93


Vem är då det?

Jo det ska jag nu tala om vem den lyckliga vinnaren är..

Det är en som skulle välja väggorden "man får starkare ben i en uppfärdbacke" och "det finaste vi gjort".

Och det är


*trummvirvel*


taa

da

dam

ta

daaa



Stort grattis till dig Sandra
vill gärna ha mail från dig([email protected]) inom 3 dagar så jag kan maila dina uppgifter till Paxlux
Så du får din vinst, så senast den 27/8.
Annars måste jag tyvärr dra en ny vinnare.
Tack på förhand.

Kom ihåg nu allihopa att även om just du inte vann denna gång så kan det vara din tur nästa gång ;)


Som lovat så kommer en ny tävling att strax dyka upp.

Kommentarer
Nina säger:

tack snälla! :D

2010-08-24 | 22:35:30
Bloggadress: http://deliciously.se/2010/august/jag-tavlar.html
Fröken M säger:

Grattis till sandra, jag ser redan fram emot nästa tävling :)

2010-08-25 | 13:56:33
Bloggadress: http://frokenmela.blogg.se/
Sandra - mamma till Molly säger:

Tjohoo jag vann! =D Tack för en toppentävling med toppenpris. Ser fram emot nästa tävling! =) TACK

/Sandra

2010-08-26 | 00:47:55
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback