22a december

Juklapparna är nu inhandlade, symaskinen skickas imorgon yeey
Fast jag har den inte förrän på måndag eller tisdag men det är betydligt mycket bättre än att vara helt utan iaf ;)det blir en av sådan variant denna gång, hoppas den fungerar bättre också för den kostar mer än den förra. Tyger ska beställas och förbereda mer arbeten samt fortsätta att ordna med kommande tävlingar som jag ska starta här för er och en i samarbete mellan mig och loppi.se jätte spännande.
Känner mig stressad över dem jag har att starta men jag ska ordna med detta snart.
Nu ska jag vänta på att Daniel kommer med mitt kaffe för jag vill ha kaffe nuu inte sen eller imorgon utan nu!
Jag vill bara sätta mig ner efter en kylig dag ute med en varm kopp kaffe i handen och njuta av den en sväng medans mina älskade barn har lagt sig, så nu är det lite ensam tid som står på schemat.

Kram på er och ha en fortsatt bra kväll, shoppa lugnt och vila upp er inför julhelggen ;)


Kommentarer
Fröken M säger:

Jag ville bara kika in och önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år !! Kramar

2010-12-23 | 14:02:38
Bloggadress: http://frokenmela.se
Adelina säger:

FIn header!

2010-12-23 | 21:19:55
Bloggadress: http://sabinaadeline163.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback