2a December

Dagens lycka som jag kännde innan jag drog ner på stan, var inte alls lång varig. suck
Måste det vara så mycket förändringar på allting hela tiden ?
Kan ingenting bara vara som vanligt som det varit från början??
Kan dem inte informera om saker och ting lite bättre till att börja med?!

Skulle ju lämna in ansökan så jag kunde vänta på att få veta om jag får studera klart min j*vla utbildning någon j*vla sk*t gång ja förlåt men jag vart så sjukt irriterad och besviken, för när man kommer dit och gjort som det blivit sagt från början så ska man få höra att det inte räcker att det behövs mer uppgifter, trotts att jag bara varit mammaledig?! jag ska ju till samma p*ss skola igen så vad är problemet. Jag som ändå ska studera mer efter det här herregud, då hoppas jag verkligen att dem spaarar mina uppgifter denna gång!

Jag ska fokusera och sikta på det positiva, dagen gav faktiskt något riktigt gott med sig ändå :)
Jag hittade lite tyg som ska vara till Leones blivande gympapåse ♥ det kommer bli så snyggt, den blir hon säkerligen mycket mycket stolt över. Kan visa ett färdig resultat sen om det önskas? Jazmine var med mig ner på stan hon sov nästan hela tiden, så det var en ren fröjd att traska runt bland alla tyger, hon lurade mig först snackade lite sen lät det som att hon tänkte börja bli trött och gnällig men hon somnade ;) Sov ända tills vi stod och väntade på bussen hem hihi, dock var det inte lika fridfröjt då men men haha vad begär man hon är ju bara 1år och så farligt var det inte hon ville bara inte sitta i vagnen och ha uppmärksamhet min älskade prinsessa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback