5e December

Igår vart det en ralativt bloggfri dag, anledningen till varför är att jag helt enkelt var helt utan dator..
Hade fullt upp med att bygga ihop den nya datorn, så det vart en trevlig promenad med familjen också.
Har bilder i min mobil jag ska lägga in i datorn, har en hel del att visa och skriva om. Finns alltså bilder sen en tid tillbaka också, btw så visade jag aldrig bilder från när vi var i eskilstuna  på parken zoo va?
Oj oj den dagen satan i gatan vad med getingar det var precis i början av allting där man köper biljetterna det ogillas skarpt av mig, jag avskyr getingar rent ut sagt..
Ska visa er den nya datorn också ;) den är så fin så lyser lite blått hihi, inga kablar som sticker ut den är i ett skyddat chassi så jag är super nöjd, dock måste jag ha igång mina program också då..

Nu fick jag mig en tankeställare blir alltid mina inlägg snurriga? tycker att detta vart lite halv snurrigt och hoppigt..Oj oj.

Psst. Tävlingen med Living and Room avslutas idag, då det är en söndag idag så är jag lite snäll och ger jag er nu en tid på er att fortfarande ha chansen att delta i den underbara tävlingen. Så fram till ikväll klockan 21.00 så kan ni fortfarande delta i tävlingen, efter det så är den avslutad och en vinnare kommer att utses av Living and Room.
Lycka till allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback