7e December

Tisdagen är nästintill helt avklarad med alla dagliga bestyr, klockan är närmare 15.00 inte många timmar kvar på denna dage. Men en del pysslande ska jag allt hinna med förbereda inför en kommande tävling som just nu är lite hemlig med jag tror att ni kommer gilla den :) så inför den så har jag lite att göra.
I övermorgon startar ännu en ny tävling, har förberett för ytterligare en men jag kommer inte åt den tävlingstext jag tidigare gjort saknar program för att öppna den :( super tråkigt för det är en super härlig tävling.
Jag har även några lite mindre tävlingar men inte allt för fy skam vinster det är ju ett som är säkert. Hade en tanke på att göra en julklappskalender men nu är det för sent att starta en ändå så kanske nästa år det blir lite mer aktuellt från min sida?
Jag har iaf nyligen varit och hämtat Leone från dagis jag och Jazmine gick och hämtade henne idag, Jazmine har också varit på dagis idag. då hon varit sjuk har det ju inte varit nå dagis för henne på ett par dagar men det märktes inte alls på henne tycker jag, rätt skönt faktiskt :)

Förresten imorgon klockan 15.00 är senaste svarsdagen för dem ny dragna vinnarna i dem nedanstående tävlingar (som jag i tidigare inlägg har skrivit om) har jag inte fått svar ifrån någon utav dem så drar jag ytterligare nya än en gång... Så vill du ha din vinst maila mig.
Nä nu ska jag umgås med mina barn ett tag. Hej så länge.

Kommentarer
Josefine - mamma till Hugo säger:

Inte sett dom heller? Ännu en till chans för oss som håller koll att vinna isåfall ju! :D

2010-12-08 | 18:54:35
Bloggadress: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback