Glädjande besked ♥ Nya Vinnare

HÄr kommer lite glädjande besked till er som deltagit i tävlingarna Wilma&Morris samt i VincentShoeStore
Jag har nu dragit 3 st nya vinnare!!
1 till Wilma&Morris där vinsten var ett presentkort värde 500kr
Och
2st i VincentShoStore där vinsten var 1par röda och ett par svarta kängor


Jag har letat igenom hela min mail och kikat skickade men jag finner inga informationsuppgifter ifrån någon av dem tidigare vinnarna, lite tråkigt men deras förslust nu har det gått sjukt lång tid efter avslutad tävling dessutom. Jag har tidigare skickat mail till alla tävlande, men ändrat på det och skriver en kommentar hos vinnaren numera. Har man ingen blogg och har vunnit så mailar jag givetvis. Så ni vet i fortsättningen och inte missar om det skulle vara så att just du vunnit inne hos mig.

SÅ den nya vinnaren i tävlingen jag hade med Wilma&Morris är
Jätte stort grattis maila till mig senast klockan 15.00 den 8/12, maila mig på [email protected] dina uppgifter så sänder jag dem direkt vidare till Wilma&Morris!



Så dem 2 nya vinnarna ï tävlingen jag hade med VincentShoeStore är
Jätte stort grattis till er maila till mig senast klockan 15.00 den 8/12, maila mig på [email protected] dina uppgifter så sänder jag dem direkt vidare till VincentShoeStore!


Kommentarer
Emeli - Mamma till Nathalie säger:

Hej.

Förlåt att jag inte mailat dig. Jag har jobbat hela veckan. Har träffat min dotter ungefär två timmar varje dag och har valt att lägga att ta till vara på den tiden och inte suttit vid datorn.

Jag har ju kommenterat till dig och frågat om du ska dra nya vinnare. Så innan jag började jobba har jag kollat din sida nästan varje dag.



Hoppas jag kan få min vinst iallafall.



Kram // Emeli

2010-12-09 | 19:41:17
Bloggadress: http://emeliochnathalie.blogg.se/
Malin säger:

Nej men! JAg har mailat dig och skulle idag gå in och skriva till dig igen och kolla upp mailadressen här och då såg jag detta..



Vad menar du? Har jag förlorat min vinst nu? Det kan ju inte stämma?

2010-12-10 | 22:45:21
Bloggadress: http://theotott.blogg.se/
Malin säger:

Johanna, vad hände med dessa? Det har inte kommit några skor än tyvärr..

2011-01-14 | 15:24:06
Bloggadress: http://theotott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback