Juldagen

Jag börjar med att påminna er om att vinsten med ett presentkort från Barntavlor.se går ut imorgon, så har du inte deltagit skynda dig så du inte missar chansen.

Julafton vart en lyckad dag, barnen nöjda och glada över sina super härliga paket.
God mat och en del pratande, somliga drack medans andra inte rörde en droppe. Kan du gissa?

När vi kommit hem från svärmor så ordnade vi till i barnrummet för att få kunna placera det nya härliga tält som står där nu :) det var inte så krångligt att sätta upp det snarare mer simpelt. =)
Jazmine började kräkas när det närmat sig sovtid också, vi skulle ju åka till mora mi idag men jag vet inte om vi ska göra så eller ses under veckan istället.. Min lilla prinsessa ♥
Leone lekte med sitt nya tält sitt docktor set, sina pony´s, sin häst (frisörstil), sitt tv spelslikande en dosa man kopplar till tv så kan man sitta och rita ;) fiffigt va. Radiostyrda bilar, gossedjur, kläder målarbok, målar pennor osv så lekte hon såklart med Jazmines nya saker också ;) det är ju roligt att leka med lillasyster och ta hennes saker vet ni väl Jazmine fick leksaker, kläder, bok (saga + pussel), gossedjur. (allt är inte klart än)

Så får vi inte glömma bort dem fina nya flaskorna som barnen fick, tack esska för bra service och snabb leverans. Våra flaskor vi har därifrån tappade markeringen och trycket lika fort man fått den och blött ner dem, knappt man vågat ge sig på att diska dem (vilket man måste!) Så stort tack för snabbt svar och dem super snygga flaskorna.
Jag är nöjd även om antalet hos mig var fler så fick vi nya med ingraverad markering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback