Krångligt?

Jag försöker mig på att lyckas ändra adressen så ni flyttas på automatik dit direkt även om man skriver denna adress.. men jag har inte en aning om det fungerat so far.. Faktiskt lite krångligt är det nog enligt mitt tycke, även om man läser anvisningarna så ser det ju inte ens likadant ut för mig som det visas ?
Detta gör jag via Binero .
124x60_binero
Ja vi får ju se hur detta går..
Återstår att se..
Någon annan som har gjort detta tidigare?
Som kan hjälpa mig igenom det?
Tycker dock att det är bra att man kan göra detta utan att behöva radera allting och flytta över det till en ny adress. Jag är väl inte så speciellt stolt över min nuvarande adress kan jag ju inte påstå.
Sammtidigt så passar jag på att skapa en helt egen sida för SmåSöta ;)

Kommentarer
Erik/Binero säger:

2010-12-19 | 22:23:03
Erik/Binero säger:

Hej,

VG maila [email protected] alt ring in 020240800 el fr mob 0771240800 så hjälper de dig gärna.

Vänliga hälsningar,

Erik

Binero

2010-12-19 | 22:24:01
Bloggadress: http://www.binero.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback