Lyckan är total

Åh vad roligt nu har jag gjort klart, eller jag och jag det var väl en annan grej med hjälp av supporten så ordnar sig det mesta ;) SmåSöta har numera en helt egen adress ♥
Samma sak skall ske för denna bloggen, det ska bytas så det matchar lite bättre med vad soms tår i min header.
Så det kommer alltså vara älskadefrånförstastund utan å ä ö såklart för det fungerar ju inte med det i webbläsaren, inget den vill öppna.
Nä nu ska jag fortsätta här hemma och invänta kvällen så jag får sy lite ;)
Ja jag har ju fått symaskinen idag

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly säger:

Åhh vad roligt för dig! :)

2010-12-28 | 02:07:09
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback