nytt på gång & sjuk liten.

Igår påbörjade jag på ett par tossor (tofflor) super söta, jag är inte riktigt klar med dem ännu men bild kommer på det färdiga resultatet. Jätte roligt att göra, ska göra fler olika hihi.
Jag har lite små fix kvar på det paret fin puts och designa lite mera så det blir lite mer min prägel på det ;)
Dem jag gör just nu är i jeans men fy sjutton vad söta dem blir!

Hur har eran dag varit idag?
Jag har haft en dag fullt av gråtande Jazmine :( hon har feber min lilla prinsessa.
Så tråkigt att hon kommer tillbaka till dagis så ska hon bli sjuk lika fort igen!
Det är verkligen jätte tråkigt, stackars liten.
Känner mig så otillräcklig som mamma så hjälplös, hon är alldeles vinglig i sina steg alvedon biter knappt på henne så hon har det tufft just nu min lilla prinsessa.
Jag håller tummarna att det passerar fort, så hon får vara frisk pigg och alert min lilla gulla.

Nu ska jag fixa klart dem ur gulliga tossorna till en liten bebis upp till ca 6mån är just detta par.
Ska göra i större storlekar också så klart ;)

Kommentarer
Sandra - mamma till Molly säger:

Ska bli spännande och se hur de set ur när de är helt klara! :)

2010-12-11 | 20:14:42
Bloggadress: http://surrovich.blogg.se/
liselotte säger:

Hej! Ska du snart presentera vinnaren i tävlingen som slutade 5:e Dec, det är lite svårt att hålla koll när det går så lång tid innan vinnare presenteras, sen skulle det väl bli nya vinnare i skotävlingen, den andra tävlingen om presentkortet liknar High Chaparal, är ju lite orättvist att du godtar massor av förslag från samma personer, vad är det för länk dit du säljer dina saker?

2010-12-11 | 21:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback