Roliga nyheter?

Jag är rätt chokad för tillfället, om man tävlar någonstans håller man väl koll på det visst?
Nu har jag kollat igenom min mail som jag skriver att man ska skicka sina uppgifter till och den som är direkt kopplad till bloggen. Nu är det så att jag har inte fått något svar från någon utav vinnarna i någon utav tävlingarna Willma och Morris eller VincentShoeStore så jag kommer att dra nya vinnare på dessa två tävlingar.
Jag har många många fler tävlingar att starta igång så oroa er inte alla får ni säkerligen en chans till vinst iaf ;)
Har en del som väntar på att få starta och en hel del nya spännande som kommer efter, så kommer det ännu mera efter det så det är fullspäckat ett bra tag fram över ;) Ska försöka att få igång allting i rullning så fort allting ordnat sig med datorn, men fram tills dess så använder jag mig av program via nätet som får hjälpa mig ordna till fina tävlingsbilder det låter väl bra?

Idag så har det varit en bakar dag här hemma :D underbart
Jag har gjort lite pepparkakor och pepparkaksmuffins.
Pepparkaksmuffinsen ska dekoreras och smyckas fiint, ska dekorera lite pepparkakor också, göra pepparkakshus och tillbehör som ska få pryda hemmet och sprida lite mera julkänsla.
Jag har helt ärligt fortfarande inga julgardiner uppe heller, jag hittar inga som faller mig i smaken iaf inte där jag hittills varit och kikat undrar om jag hinner denna jul att få upp några eller omd et får se så här tokigt ut fram tills julen är över men då kanske jag har det ännu finare och julmysigare nästa år, eller? Jag får satsa på det om inte annat. Men jag har faktiskt funderingar på om jag tjänar på att skicka efter ett par julgardiner istället för att springa runt och leta ett par snygga passande mig, vad tror du?
 för ett bra tag sedan nu så fick jag en goodiebag från Loppi.se Dessa 3pack med strumpor från Me&i var med, helt underbara och älskade bra halkmotstånd på dem också mycket bra.

Så vill jag tacka Coolstuff för den underbara Julklappen Sovande Björn, älskad och uppskattad direkt och Prinsessan ville genast mysa med den. Denna sovande björn är ett värme djur med en doft av lavendel. mysigt

Finns alltså hos - CoolStuff

Kolla även in dessa specialkategorier med julklappar:
Billiga julklappar | Julklappar till barn | Julklappar till henne | Julklappar till honom | Julklapp till flickvän | Julklapp till mamma | Julklapp till pappa | Julklapp till pojkvän | Julpynt | Roliga julklappar


Kommentarer
Liselotte säger:

Att vinnarna inte hört av sig låter ju spännande för oss som inte vann, har vi en chans nu igen då? Hoppas verkligen på tur nu då! Trevlig kväll Liselotte

2010-12-06 | 22:05:21
Bloggadress: http://liselottess.blogspot.com
Josefine - mamma till Hugo säger:

Visst håller man koll.. Spännande med nya tävlingar!

2010-12-06 | 22:11:28
Bloggadress: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback