Tosdag

Ska strax ner på stadens gator och lämna in ett papper bla så ska jag kolla lite på tyg har jag bestämmt :D
Ska göra en gympapåse till Leone, som hon behöver ha till gymnastiken som hon får ha på dagis.
Ska bli roligt att göra den och förhoppningsvis får kanske någon mer upp ögonen för den ;)
Det är drygt -13°c ute idag så det blir faktiskt att sätta sig på en buss idag, har fortfarande inte kommit på eller ens hittat åkpåsen som jag haft till Leone. Riktigt tråkigt, men vad gör man när man är en aningen senil haha. Ja du läste rätt 26år och en släng av senilitet, har hört att det blir värre ju fler barn man skaffar så det kanske räcker för mig nu då annars vet jag väl snart inte vad jag heter eller vart jag bor.. närå riktigt så illa är det inte men minnet sviker en rejält ibland, man kan tycka i just i stunden att man lägger något på en riktigt bra plats men sen när grejen behövs så visar det sig att du glömt bort och gömt det för bra för dig själv.
Ska faktiskt lämna in ansökan om att få studera klart idag lycka
Så är det bara hålla tummarna att jag får börja så fort som möjligt och bli klar, så det inte blir som förra gången att det tog ytterligare 1 månad bara för att dem ansåg att jag inte hade så brottom som var gravid och ville bli klar innan. hah lite skrattretande är det väl ändå allt.
Nu blir det först att få i sig lite lunch innan man beger sig iväg, det är ju viktigt det med.

Den här natten har varit som alla andra nätter denna vecka, vaknande barn som inte vill somna om så det har varit en kanon start på morgonen gått jätte smidigt allting, eller inte. Fast idag gick det bättre ändå, trotts att man fått sova mindre än man vill göra och vaknat en aning för sent. Men vad gör väl det? Huvudsaken är väl att vi mår bra och är friska..

 detta kort är lite old days numera, jag tog det för ca 2år sedan kanske eller kan det vara mer.. hum nåväl nåt av dem är det ju iaf.

Kommentarer
Petra säger:

Nämen varför var inte dan bra???



Kram på dig och hoppas den blir bättre då!!!

2010-12-02 | 15:53:14
Bloggadress: http://bloggen.willvin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback