Varsågoda

Nu så här inför jul så tänkte jag passa på att tipsa er och ge er en rabatt på kläderna jag gör.
Jag har en fullständig lista på hur den ser ut idag här: SmåSöta™bloggen
Sen bilderna som jag visat er tidigare på somliga utav sakerna kan åter ses här: SMåSöta™
Men eftersom att jag erbjuder helt unika kläder och med en egen personlig applikations möjlighet så finns inte bilder på allt ännu.


Bra va :)

Kom ihåg att jag det jag gör är helt unika designer och tar emot beställningar efter ditt önskemål som kund.

Sänd mig din beställning till [email protected] och skriv RabattJul i ämne

Kommentarer
Milliez - 23år & 3-barnsmamma säger:

Vilket av alla erbjudanden? Detta?

Kram

2010-12-06 | 08:54:10
Bloggadress: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback