abracadabra

Så nu har jag gjort om lite granna :D
vad tycks?
orkar inte skriva så mycket nu.
Daniel ska snart sätta sig här vid datan han har tänkt han ska spela lite.
Barna sover så sött i sina sängar, så jag kan väl passa på
att gosa ner mig i soffan å bara vara ett tag.
Fick joordens sovmorgon idag :) tack älskling! ♥
Det var väl behävligt jag känner mig ännu mer pigg idag än igår
å då har jag ändå lagt mig tidigt för att få sova mera :)
Leone har varit på dagis idag med så klart,
Daniel fixade frukost klädde henne och gick med henne till dagis.
Han hade gett Jazmine ersättning tidigt imorse, jag vaknade till
där vid 9 först å tänkte jag skulle fixa mat å henne efter jag vart på toa
Jag möts av Leone i vagnen på väg till dagis :) (därav att jag vet vad klockan är)
Men jag hann inte så långt vilket var tur ändå Daniel berättade att han gett henne mat redan:)
Men därefter så somnade jag om haha jag var helt slut imorse jag orkade knappt hålla mina ögon öppna.
Nä nu soffläge.
ha det gött.
Kraaam

Kommentarer
Lina säger:

ja, men nu går det. hmm... kanske var för du höll på och mixtra med designen eler nå :)

2010-02-25 | 22:57:53
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/
Rebecca säger:

va fint du gjort här inne =)

å jag är nöjd med min blogg kära syster, tack! <3



Puss puss

2010-02-26 | 01:03:55
Bloggadress: http://whishuponastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback