bara en vanlig måndag?

Dålig på att uppdatera idag var jag visst la la laa
Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag heller :/
ja har inte gjort så  märkvärdiga saker idag faktiskt.
Varit själv större delen av dagen idag eller ja själv å själv ensam med barnen iaf.
Daniel har varit hos sjukgymnasten idag för första gången han ska dit på måndag igen.
Men tydligen så trodde inte sjukgymnasten att det skulle hjälpa med träning :S
vet inte hur det ska gå för min kära man, men dem ska försöka med träningen iaf till en början så får vi se sen vad dem har för lösning åt honom.
Har precis lagt Leone för kvällen och ska strax natta Jazmine.
Sen så ska jag inte göra så mycket alls förutom att skapa nå fint att ge till Jazmine´s gudmor men jag vet inte riktigt vad... så nu kommer ni in i bilden, vad tycker ni man kan göra?

Kommentarer
Lina säger:

det var som assistent på ett kontor, där ingen utbildning krävdes. lär vara många som söker det dock, eftersom det finns så få jobb nu, så jag har inte så stora förhoppningar, men söka kan man ju alltid göra :)

2010-02-08 | 22:06:13
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback