Hej på er!


Leone är på dagis och ska hem om ett tag Jazmine ligger och sover.
Jag har bakat muffins och har förberett så Leone kan få hjälpa till att rulla chokladbollar :)
Hon kommer bli såå glad hon älskar at hjälpa mamma i köket hihi
Hon vill till och med vara med och lag mat,
helt facinerande må ja säga hon är ju bara 3år trots allt fast
enligt sig själv så är hon 6år hehe.
I förrgår så körde vi jätte städningen Allan,
rensade bort allt onödigt och överflödigt (små prylar) som inte behövde vara här uppe
då det bara står och skräpar. Helt onödigt enligt min mening.
Skönt att bli av med det då har man en mindre sak att tänka på :)
Nä nu ska ja bara ta det lungt dem 30 min som är kvar innan Leone kommer hem
och det är dags att fixa chokladbollarna :)
Ha det gott allihopa.
Kram


Kommentarer
Lina säger:

vad duktig du är som bakar och står i :) Jag hatar att baka, så det händer inte ofta här hemma :)

2010-02-16 | 15:07:22
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback