morningglory

Trötter är jag men det är bara att kliva upp ur sängen med ett leende och påbörja dagen. hihi
Jazmine ligger och jollrar för sig själv här bredvid mig. Mini Gullunge ♥ 
Satt och kikade lite här medans kaffet rann ner så nu ska jag kila och hämta min kopp. efterlängtat
Hör nu att Leone har vaknat bara vänta på att hon kommer ut från rummet (hör att hon busar för sig själv på rummet) Lilla gullunge ♥
Åh att på morgonen sitta och mysa ibland är alltid härligt bara sitta och kramas en stund med sitt barn och prata lite, så mysigt och välbehövligt ibland tycker jag.
Att bara ha sitt barn i sin famn är ju det bästa som finns. det är kärlek

eum ja skulle ju gå och hämta morgon kaffet, så var det ja. Inte sitta kvar här och skriva.. skratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback