nu så

Ni är så goa :)
Tack allihopa!

Igår vart en tiidig kväll för mig, skönigt värre :)
Daniel fixade det allra sista målet för Jazmine.
Vi har varit ner på affären en snabbis, inhandlade mig lite kiwi, honung & citron, halstabletter :D
här ska det användas flitigt tills jag börjar bli kry och känner mig piggare.
Leone ville ha päron så det köpte vi också bananer har vi ju redan hemma
så dem får vi äta upp innan vi köper nya.
Har gjort en header till syster 2 idag men hon har inte fått den än.
Nu ska jag göra en till syster 1 också :D
Nu är det bara syster 3 som är kvar på att införskaffa sig en blogg heja heja!

Visar en bild sen när jag gett henne headern om hon nu är nöjd med den dvs ;P

ha det gott.
kram

Kommentarer
Lina säger:

prova Berocca, det köpte jag när jag var jätteförkyld sist och det hjälpte iaf mig :)

2010-02-22 | 17:29:43
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback