tystnad

Råder det nu nästan här iaf bortsett från musik å tv. vilken kombination va? haha
Då sover båda barnen :)
Så nu ska jag plocka undan allt som Leone släpat fram och göra det snyggt här igen.
Så ska jag pyssla lite med korten också innan sängen kallar :)
Så man kommer ännu längre aa jag vet det vart ett jäkla tjat om dem nu men så kan det bli ibland.
Ser fram emot imorgon efter ögon, då får jag super mysigt besök av bäste Malin :D
Det gillas skarpt!
Just nu så lyssnar jag lite på musik och skriver dessa rader.
Men nu ska jag ta å sätta fart desto snabbare så blir jag ju klar å ni slipper tjatet hihi
Skriver nog inge mer ikväll så ja säger godnatt till er nu istället.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback