wow

Jag har bakat muffins för första gången i mitt liv :D
Det gick förvånansvärt bra hihi
Ja trodde inte jag skulle klara det men det gjorde jag det länar sig väl kanske att man gått utbildning till bagare en gång i tiden (dock inte färdigutbildad)
tog lite kort på mina mästerverk ska bara ta kort på inbjudningskorten så lägger jag in allt på samma gång :)
Jazmine sover Leone badar igen, tvättmaskinen går så snart ska det hängas också.
Jag håller på att gå igenom listan med injudningar som ska skickas kontrollerar så att ingen saknas brukar inte bli så glada miner då ;P
måste minimera vägbeskrivningen samt kartan så det finns till hand för mina kära som inte kommer från stan :) man måste ju tänka på allt.
Jag funderar också på vad man ska hitta på och baka till dopet för det ska ju givetvis göras själv (ett måste enligt mig) nu när jag har provbakat muffins kanske man ska göra cupcakes också, men jag behöver även ha en mjölkfri variant nån som har det receptet på lager kanske?
Tårta ska ju vara med heltklart också göras själv :) det kan jag ju minnsan vill jag ha det ännu snyggare så får jag fråga och skicka efter min häännii proffset själv hihi
nån som har nå mer förslag på bakverk?
Nu ska jag passa på att knäppa lite kort å kanske göra en eller två till kort :)
ha det så länge.
Kram

Kommentarer
Carolina säger:

Halvkass fantasi och brist på tid ikväll, så vi kör en frågestund (och ja, min frågestund är mycket roligare än alla andras så sluta sucka nu). PUSS ♥

2010-02-05 | 17:35:14
Bloggadress: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback