åkt pulka!

Då har man varit ute med barna och åkte pulka, eller ja inte jag och Jazmine men Leone
 Angie med fam (kan man säga va hihi :) ? ) var med oss och Angie åkte med Leone när hon inte vill åka själv vilket hon också gjorde med jämna mellanrum :D
Det var några vändor i backen hihi
Jag och Jazmine stod typ nedanför och tittade på och givetvis så glömde jag ta med kameran :(
Men man hörde och såg att Leone hade skit kul :D
hon ville ju inte direkt gå hem i första taget, men följde med tillslut iaf. Då fick hon åka efter mig å vagnen i pulkan hihi. Sen kom nästa projekt då ville hon inte gå in i porten hum jahapp så hur gör man jo man pratar och övertalar hehe efter några om och men så följde hon med in och ställde sig i hissen för att åka upp till våran våning.
Klädde av oss ytterkläderna och ställde mig och lagade mat direkt så man fick mat i magen det var ju dags för sånt också när man var hemma :)
Så det har vi haft för oss.
Nu måste jag ta min lilla stjärna hon är lite hungrig =)
Ha det gott.
Kram

Kommentarer
Angelica säger:

:D Ja,dem hade verkligen jättekul och Leone är helt underbar...



Hoppas ni inte frös allt för mycket..

2010-01-10 | 18:29:54
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/
Angelica säger:

hi hi...mina tår var helt genomfrusna,men hann tina någorlunda på vägen hem. Men sen när man tog av sig skorna så märkte man verkligen hur kall man var :P

2010-01-10 | 18:45:09
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/
Angelica säger:

Vart ute och åkt pulka idag? he he

2010-01-11 | 18:52:51
Bloggadress: http://angiethehappiest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback