Mot BVC

(tänk som i mot sherwoodskogen haha)

Har ni sett ja har en ny design? :D

Leone är på dagis idag :) skönt för henne att få leka lite med dem andra barna.
Känns inte alls snällt att hon får gå 3dagar i veckan men jag kan ju inte göra så mycket åt det jag ser ju hellre att hon får längre dagar å får ut mer av att vara på dagis än att hon ska gå 3h om dagen hela veckan.. även om hon skulle behöva ha dagis dagligen precis som alla andra barn så är det ju dem här reglerna som gäller nu så det är bara att bita ihop å gilla läget liksom..
nå väl det är ju som det är, tråkigt för barnen.

Då ska man snart klä på sig ytterkläderna och börja knata till BVC =)
Ska byta kläder innan på Jazmine också eftersom hon kräktes ner det hon har på sig :/
Men så kan det vara :D säger bara tur att man har tvättmaskin hemma hihi

Fick en Vi Föräldrar tidning igår å satt och läste den jag fick mig ett gott skratt vill ja lova, det fanns en lista över
"50 saker du (inte trodde att du) kommer att vara med om som förälder"
Ska kolla om jag hittar den på deras sida annars så fixar jag det så ni kan kika på det haha
Är du förälder så kan du ju pricka i det som stämmer på dig och kolla hur många punkter som du känner igen dig på :D
Det var väldigt roligt även om det inte är nå test så kan man ju få en liten bild över hur man är som förälder å vad man tänkte över "från den dagen jag blir mamma/pappa" hur man trodde sig skulle vara..

Nä nu ska jag ta å sätta lite fart så vi blir klara och redo att röra oss i god tid så man inte behöver springa haha närå men det tar ju sin lilla tid att gå om dem inte har plogat ordentligt så det ligger en massa lös snö på gatorna.

Ha det gott så länge så hojtar ja senare över hennes vikt och längd :)
Kramis

Kommentarer
Lina säger:

tre timmar om dagen känns ju inte riktigt värt. hon hinner ju knappt dit och ta av sig ytterkläderna innan hon ska hem igen då :/

2010-01-26 | 17:50:28
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback