mys och bus från morgon till kväll, det gillas!

På började att skriva för en liten stund sen men jag tog bort det för annars så hade det inte stämt när jag publicerade :P
Jag satt med Jazmine i famnen och försökte skriva några rader, nu sitter hon i sin sitter å kikar Leone leker med leksaker i vatten sådana som tål vatten dvs :D
Snart kan jag börja ta fina kort igen för nu har jag tatt tillbaka mina batterier så jag kan börja använda min digitalkamera igen he he
Det ser vi fram emot jaaa.
Vart en rätt så tidig morgon idag med, inte allt för tidigt men i lagom tid iaf.
Leone kom upp strax efter mig och Jazmine med sin nattlampa i handen
Visserligen så var det ju redan tänt men hon var nog osäker på om jag var vaken och ville väl se vart hon satte fötterna hihi gullungen min
Antagligen så hörde hon så fort hon kom ut i hallen att jag var i köket för hon kom dit på en gång.
Gjorde i ordning frukost till oss och serverade min ögonsten
Sen vart det mys å bus för oss tjejer :)
När klockan närmade sig lunch så ställde jag mig och lagade mat så det var klart i tid, uppskattas :)
Nu är det snart dags att på börja middagen sen är det mys innan det är dags att natta barna :)
Nä nu ska jag göra mina tjejor sällskap.
Ha de.
Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback