myysdag

Suck här satt man å skrev ett rätt långt inlägg så laddas inte sidan som den ska utan jag får upp att sidan inte kunde hittas *morr morr morr*
Har iaf haft hemma mys med familjen <3
Badat lilla godis i nya badbaljan super mysigt <3 det gillas =) hon bara pratar å sprattlar så glatt min lilla godis :D å stora godis står bredvid och uppmuntrar "det är mysigt att bada jaa" Hon fick duscha sen myys satt där så glad och nöjd när ja tvättade hennes hår =) dick sitta kvar i duschen med vatten rinnandes i kranen för att leka när jag hade tvättat håret hihi måste ju uppmuntra så hon fortsätter att gilla å duscha min godis ;)
Leone ligger i sängen å har förmodligen somnat nu å Jazmine har somnat så nu ska ja gå å lägga henne i sin säng =)
Får ja en liten stund för mig själv innan jag med ska gå och sova hihi gillas aaa massor älskar mina barn mer än allt dem äger mitt hjärta men ja vill ha en liten stund om dagen för mig själv hi hi =)
Ha det gott.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback