sweet like appelpie

Underbart!
Fått ett nytt data bord :D
Av min kära mamma.
Ska man montera ihop det pch sätta datan på sin plats.
Verkligen jätte skönt att slippa se så mycket kablar och ha allt framme så som det är just nu.
Kommer bli så fint och mysigt när det är klart, givetvis så kan jag lägga upp ett kort på efter bilden.
Före bilden skippar jag för det är inte något att se haha.
Ni skulle ändå bara men gu va fult å skabbigt för det är precis så det känns när man ser det.
Men nu ska det bli andra bullar.
Min lilla fina sover å tufflan kollar på tv.
Tyst är det här ingenting som hörs förutom tvn och knapprandet på tangenterna.
Nu ska jag bara luta mig tillbaka en stund och njuta en stund av lugnet.
Ha det gott så länge.
Kram


Kommentarer
Lina säger:

alltid lika roligt när man får lite nytt och förändring hemma :)

2010-01-25 | 00:21:21
Bloggadress: http://pinkelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback