morgon mys

Lördag och det känns som att det skulle kunna vara en söndag..
Flickorna har fått i sig frukost bara jag kvar men det är gjort i ett naffs :D
Ska gå in i duschen också bara jag får chansen förhoppningsvis innan daniel har klivit upp, sover Jazmine så är det en enkel match =)
Hon ligger och pratar här bredvid mig. såå myysigt
Hon är otroligt duktig och gör framsteg varje dag, kämpar på och är envis så snart så vänder hon sig helt min lilla madam pratar hela tiden ibland så kan man urskilja ett skratt också å d låter så gulligt när hon gör så.
Vi pratar med henne hela tiden Leone sitter gärna och pratar och berättar något eller sjunger för henne =) mysigt va? det tycker iaf jag, är stolt över er mina flickor och jag älskar er mina fina, ni är mitt allt och äger mitt hjärta mina älskade undebara flickor ♥
Med dem fina orden så säger jag hej så länge.

Ha de gott.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback