valet och kvalet

Idag så har vi haft en väldigt lugn dag inte alls gjort så mycket.
har tagit kort på barnen och så fick jag en liten filmsnutt på dem också :D
Imorgon så ska jag och Jazmine till BVC för att träffa A och få läkarundersökning på lilla flickan.
Imorgon så ska Leone till dagis hon råkade få en dags extra ledighet la la laa men vi sov som stockar hela familjen till klockan hade blivit över 9 så då fick hon vara hemma.
Känndes så ovärt att lämna för ännu kortare tid på dagen.
Vi har valt att ha 9-12 för att lunchen ska vara med på dagis annars hade det varit 8.30-11.30 vi kunde också välja 9-14 om vi ville men då hade det varit 3ggr/veckan dvs tis, ons och torsdagar känns inte heller så lockande.
Tycker ändå att hon ska få gå hela veckan åtminstonde och inte tre långa dagar.
Nu så har Leone lagt sig så hon orkar upp imorgon, med andra ord så blir det en tidig kväll för oss alla.
Inte för att jag la mig så sent igår men ändå kan vara skänt att gå och sova någorlunda tidigt också ibland. =)
Nu ska jag ta Jazmine men ni får ha det så bra.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback