Fredag

Igår när vi kommit hem från att ha varit och köpt cykeln till Leone så var hon så otålig och ville prova den direkt :) Så jag höll i den samtidigt som hon trampade, det gick jätte bra. Jag släppte lite när hon inte såg också hehe hon är stadigare än hon tror vill ju jag säga för hon ramlade inte ;)
Men jag hoppas att hon får stödhjulen idag så hon kan få prova cykla ute, annars skulle det ju vara att ha ett sånt där handtag man kan sätta fast. Men jag tror det kostar mer än att köpa stödhjul eller?

Vi får se om vi ska kika ner något på Power Meet idag, Leone gillar alla "raggarbilar" hehe hon blir skit glad när hon ser en så ni förstår ju reaktionen att se flera stycken.

Kommentarer
FLOOSAN säger:

vilken duktig tjej, bra jobbat

2010-07-09 | 14:36:18
Bloggadress: http://blogg.mama.nu/floosan
Steffenaida säger:

Very interesting site --- quite informative

2011-02-09 | 08:14:17
Bloggadress: http://steffenaida.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback