halv barnledig, egenbakad pizza+foton

Idag har jag varit ensam med Jaxmine en stund på dagen :)
Leone har vairt med min syster och kusinerna till andra syster och lilla kusin ♥
Hon har haft super roligt, Jazmine ville inte sova när syster var borta då skulle det letas efter storasyster hihi.
När Leone kommit hem så vart Jazmine överlycklig och sken upp som en sol, och skrattade så gott det vart ju en del bus såklart ♥
Dem är så underbart goa mina tjejor.
Daniel gjorde hemgjord pizza idag yum yum
gottigt vart det, Lille syrran vart förresten inspirerad och ville veta hur vi gjorde degen ;)
Båda älskade barnen sover så gott, Leone somnade före Jazmine vilket är ovanligt i vanliga fall.
Men som ni kanske minns så har jag skrivit tidgare om att Jazmine är rädd för takfläkten, ja det sitter fortfarande i :/
Jag hoppas det går över snart.
Det har varit rätt så kvaft ute idag regnade en liten skur imorse som torkade lika snabbt på backen.
det har varit molningt men ändå varmt och härligt ute.

Jazmine ser ut som något i stilen med "men mamma måste du ta kort på mig när jag äter??!" hihi

Vill gärna vara med på bild men ännu mera göra roliga grimaser ;)



Här är min nya klänning förresten :D

Kommentarer
chaiimphoemphon säger:

sv: okej, varit på gatufesten :)

2010-07-06 | 22:22:22
Bloggadress: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
chaiimphoemphon säger:

sv: måndag till lördag :D

2010-07-06 | 22:52:18
Bloggadress: http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback