Lite lätt uppdatering

Idag har varit en flitig dag trotts värmen, jag har dammsugit torkat golvet, tvättat och hängt tvätt samt vikt in det som redan var torrt så har jag diskat också ;)
Ska strax ner på cityfestivalen med syster och min lilla älskade familj.
Jazmine ligger och vilar lite just nu så vi går så fort hon vaknat.
Har så klart fått i oss frukost och lunch under tiden också.

Så just nu är det som sagt bara att sitta och vänta på att vi kan börja gå för packat iordning allt som behövs tas med har jag redan gjort.
Jag har smakat en ny glass som jag inte sett förut en italiensk pistachglass den var god faktiskt, dock inget man ger till barn kanske då det är med nötter men vi vuxna kan alltid mummsa det ;)

Ni missar väl inte min tävling som jag har igång?!
Om ni missat den klicka på bilden så kommer ni direkt till den


Kommentarer
Sanna säger:

Har skrivit lite kort om tävlingen i det här inlägget: http://mammasvardag.blogg.se/2010/july/mitt-rum-har-varit-i-kaos-i-flera-veckor.html#comment

2010-07-02 | 20:03:54
Bloggadress: http://mammasvardag.blogg.se/
Miss L säger:

Har gillat på facebook Jao ;)

2010-07-02 | 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback