Måndag

Halloj, jag blir inte ett dugg klokare utav det här idag heller. Det ska vara svart text på sidan men den är vit för mig än.. så tråkigt när man inte gjort något för att det ska vara så som det är just nu.
Hur kan det bara ändra sig så där av sig själv?? Nån som vet det som som har svaret?
Men nu tänker jag inte gräva ner mig i det och sucka över det heller.
Jag är glad jag är på bra humör jag har fått sovit hela natten :)
Ingen liten Jazmine som vaknade. yeey
Ja hoppas att det är bättre idag med henne och fläkten att dem blivit "vänner" för igår så var det kämpigt värre när hon inte ens ville ligga i sin säng ensam, inte ens sova på hela dagen somna på kvälln knapp timme efter så var hon vaken och super ledsen och tittar helt förskräckt på takfläkten :( Ja ni förstår ju själv att det itne alls var en favorit det där stora konstiga i taket det funkar ju inte.
Men det kan bli så när Leone var liten så var hon exakt likadan (hihi) ja så kan man ju tänka på att varför göra om samma misstag 2ggr varför inte ha den uppe från början då och inte sätta upp den när barnen är små.. Jo har man ingen slagborr så blir det lätt så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback