Måndagslistan ♥ 12/7

Idag är det måndag och jag är glad för att:

 Leone har nu fått sin första cykel, hon är så glad över den.
 Hon nu fått ett par stödhjul så hon kan få testa cykla idag :D
 Jag hade en trevlig dag/kväll igår med två vänninor, då vi målade om i hennes vardagsrum med paus för mat :) Tack tjejer det var riktigt trevligt och Tack J för god mat! 
 vi hann med att måla klart, hoppas på att det räckte ;)
 Daniel hade barnen utan problem
 Leone har fått en ny säng, super nöjd.
Vi har haft fint väder, varmt och skönt.
 Solen skiner fint idag med :)
 Jazmine ställer sig upp överallt :)
 Jazmine börjar gilla att åka vagnen igen yeey
 Jag har en underbar familj
 Jag älskar mina döttrar, för mig är ni dem bästa som finns
 För att mina flickor är mer glada av sig än sura ;)
 om 1 månad och 4 dagar firar vi 2 års äktenskap


Kommentarer
jenny ♥ säger:

härlig härlig lista!! ha en underbar vecka! kramar i massor

2010-07-12 | 08:51:41
Bloggadress: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback