nattlig uppdatering

Idag har jag hämtat ut ett paket från CoolStuff
En massa roligt innehåll som ni får se imorgon
Det har varit en låång dag ute idet fina vädret vi traskaade runt nere på city festivalen,
hittade en hel del faktiskt.
Jag har inte några kort på det ännu men det kan jag fixa imorgon, så nu får ni nöja er med att läsa vad som shoppades idag ;)

Daniel:
2st t-shirt

Leone:
1st t-shirt
3 godsedjur (vinster)

Jag:
1 par vita Solglasögon
1st klänning

På vägen hem så stannade vi och åt lite mat.
Jazmine sov en sväng under tiden vi var där nere men var för det mesta vaken och ville hellre vara med och uppe ur vagnen än sitta där.
Leone somnade däremot och vaknade efter en stund så fick hon vinna lite godsedjur ;)


Jag hoppas att allt fler tävlande hittar hit och deltar i tävlingen som jag har igång just nu på min blogg, där man kan vinna ett presentkort hos bamba med ett värde på 500kr.
För dem där 500 kronorna så kan man handla en hel del super fina leksaker som dessutom har grymma märken (tillverkare) som tex BRIO så klicka dig vidare och delta du med. ;) 
För att komma till tävlingen klicka
HÄR.

Kommentarer
Elli säger:

Coolstuff har just coola grejer. De har så mkt roliga saker. Ska kolla in tävlingen. Trevlig helg.

2010-07-03 | 11:03:33
Bloggadress: http://frokenellinor.blogpsot.com
Veronica - mamma till Theo säger:

En fråga bara... jag har lämnat två kommentarer i tävlingen? Är inte det tre lotter då?...

En med FB och en med länken?

2010-07-03 | 11:20:47
Bloggadress: http://www.virresblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback