oj då

Var lite tomt med rader här idag.
Jag har haft fullt upp hela dagen, det har städats en del, det har borrats och påbörjat sätta upp hyllor (äntligen) Takfläkten sitter i sovrummet lovely men dock så gillar inte Jazmine den så hon gråter stup i kvarten och tycker den är riktigt otäck jag hoppas det går över snart. Inte roligt att hon ska känna så.
Det blir ju så fruktasnvärt varmt här hemma, och när man ska till och sova så vill man gärna ha det lite svalare än en bastu. Jag har gjort äppelpaj idag super gott, jag hade besök av J & L som också åt äppelpaj med mig ;)

Det var riktigt trevligt med sällskap, trotts att Jazmine inte ville sova som hon skulle. Jag håller tummarna på att det blir en lugn natt inte att hon ska vakna så som hon gjort tidigare typ 1 gång i timmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback