Shoppingtips/önskelista

Dessa underbara saker kommer från Barnparadiset.se

Som dem fleata vet så skiljer det 1 vecka mellan mina barns födelsedagar, så när det är kalasdax så skulle man väl kunna säga att jag har det som en som har tvillingar måste köpa till 2 stycke sammtidgt (menar inte alls att jag har det skiljer ju 3år och 1 vecka mellan mina barn).
Jag måste börja köpa presenter redan nu men jag vet inte vart jag ska börja, vart ska jag lägga det jag köper??
Förvaring var det ju ont om här, förrådet lägger jag det inte i. Det törs jag inte blir jag väl av med det iaf.
Leone fyller 4år den 31a okt, Jazmine fyller 1år den 6e nov.
Kan jag fira dem sammtidigt eller bör jag ha det separat?

Jag önskar detta till Leone så hon kan ha sina böcker snyggt på hyllan som precis kommit upp (äntligen)
Det tog sin lilla tid att få dit den haha skruvarna var inte dem bästa fast dem ska klara av en sådan här vägg så dem tänker jag inte ens nämna för jag rekomenderar dem inte.

Det här är som ett helt set med "Kronan" men säljer separat.

shoppingtips/önskelista åt Leone.

Detta bokstöd "Krona" tycker jag är jätte fint och önskar mig till Leones rum det kostar 119kr.

Dessa krokar "krokbräda krona" matchar och kostar 125kr.

Detta förvaring "Krona" för tidningar och kostar 238kr.

Denna förvaring "Krona" för "mina teckningar" och kostar 238kr.


Eller dessa krokar "röd circel" kanske? Dem kostar 125kr.


Det här är också en grej jag kollat länge på jag tycker den är charmig och stilren denna hylla "star" kostar 295kr.

Listan för Jazmine var inte alls lika lång denna gång men jag önskar mig mycket mer till henne men detta är vad jag gillar från barnparadiset som är mer i Jazmines årsklass dvs. ;)

Shoppingtips/önskelista åt Jazmine.

Denna gåvagn "mus" är ju super charmig och garanterat mer uppskattad än dem vanliga lära-gå-vagnarna
Denna kostar 578kr.

Varför köra på traditonella gunghästen när man kan köpa detta får ;) den kostar 689kr.

Nån som har nå mer bra tips att dela med sig utav?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback