tips: Kalaslagret.se

Jag har hittat ett superbra ställe att ta hjälp utav med kalastillbehören
nämligen



Det finns allt från Ballonger och tillbehör till barnkalas
Bröllop och möhippa, högtider, kalastillbehör du kan också finna personliga tavlor hos kalaslagret.
Det är verkligen värt ett besök!
Prisvärt är det också. Så har du något kalas du planerar för just nu eller någon tillställning? Använd dig utav kalaslagret så kan du i lugn och ro titta och välja slippa stå i affären och känna stress.
framför allt om du är som jag som lätt hamnar ute i sista minuten med tillbehören för kalas,
och inte gillar att stå i en butik och leta, butiken kan ha mindre utbud och inte alls det du ha tänkt dig.
Jag brukar oftast få kika runt på lite olika butiker innan jag finner det jag vill ha, men här med kalaslagret så behöver du inte det för du kan göra det hemmifrån ;)


Kommentarer
Ajdins mamma säger:

hej hej.



nu har jag mailat dig ang designen. Jag har mailat ett exempel på hur jag vill ha det. alltså det ska inte vara ren kopia utan bara inspiration.

Hör av dig när du läst mailaet :)



Tack.

kram

2010-07-07 | 16:57:47
Bloggadress: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback