Måndagslistan ♥ 26/7

Idag är det måndag och det är dags för måndagslistan igen ;)
Jag följer med på att göra denna lista från Jenny

Denna måndag så är jag för glad för att

Jag har en underbar familj fylld med kärlek

Att vi har ca 3 veckor kvar innan Leone ska tillbaka till dagis
 
Jag är glad över att mina flickor mår bra

Jag är glad över att Leone redan nu fått så bra kompisar

Att Leone var bjuden på kalas igår, som vi tjejer traskade ner till
 
Att jag får lära känna nya människor, det är jätte roligt :)
 
Att vi fått upp 2 av 3 hyllor yeey

Jazmine är så glad och bara älskar att få gosa vare sig det är med mamma eller pappa 
 
 Att vi disskuterar mer inför att ta itu med renoveringen ♥ välbehövligt (Style:  á la Leone funkar inte så bra..haha) 

Nästa månad så firar vi bröllopsdag 2år som gifta


så det var min måndagslista det :) hur ser din ut?
Tack Jenny för en superbra ide att sprida glädjen omkring sig ;)

Kommentarer
jenny ♥ säger:

aha hihi, du bor i västerås?! jag bodde på bondegatan :) Alltid lika härligt o läsa din lista! Kram Jenny

2010-07-26 | 10:16:44
Bloggadress: http://www.jennyn.se
Petra säger:

Men åh vad det hade varit kul att ta en fika när jag är på Sätra Brunn ;-) men det är ju inte springavstånd heller! Kram

2010-07-26 | 12:23:57
Bloggadress: http://www.willvindesign.se/blog/
Leia säger:

vilken söt header!

2010-07-27 | 11:22:25
Bloggadress: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback