29 juni 2010

Det är sjukt varmt inte för att klaga men jag får inget korsdrag :(
Jag har öppet i alla rum men det hjälper inte, lite jobbigt vill jag säga.
Jag önskar ju att det kunde få komma in lite svalare luft också.
Jag bor inte så högt upp men jag bor heller inte längst ner.
Jag har sol på lägenheten från morgon till kväll.
Så det kan bli olidligt varmt här ibland.
Att gå ut på balkongen är som att kliva in i en bastu
Det gäller att öppna upp rutorna på balkongen direkt på morgonen det första man gör, för att det inte ska bli allt för varmt där då det redan bildats extra grader där.
Här står det att det är 27°c enligt termometern som sitter vid köksfönstret då ligger inte solen på direkt heller, på data skärmen står det att det är 24°c
Vilken ska man lita på?
Varmt är det helt klart!
Väntar på att min kära lilla syster ska höra av sig och tala om att hon är på väg över, så ska vi banne mig ut i det fina härliga vädret.
Hellre ute än inne i en bastu hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback