Snälla Hjälp mig

Hjälp mig vinna detta underbara pris
så jag kan få en helt underbar semester för hela familjen <3


skulle vara oerhört snällt av er och jag är er evigt tacksam!!

Snälla jag ber er.
Registrerar du dig även via min länk så får du extra 200poäng till dig själv.
Skulle vara helt underbart att få åka på en semester med hela familjen vilket vi aldrig kunnat få göra tidigare!
Jag skulle bli världens lyckligaste att få åka med min familj på våran allra första semester tillsammans!
Så snälla snälla hjälp mig här.
Vi har alltså aldrig åkt någonstans tillsammans varken jag och Daniel eller med barnen.
Det skulle vara helt underbart att få göra det. Vi åkte inte ens bort nånting när vi blivit man och fru, så detta skulle verkligen få vara en dröm för oss båda. Vi har många gånger sagt att vi ska spara pengar till en resa men den resan är så avlägsen och låångt borta i våran vardag att man inte ens kan se den dem närmaste åren om jag ska vara heelt ärlig! Jag vill så gärna kunna få erbjuda en riktigt härlig semester till min familj och skulle jag vinna detta så skulle jag kunna göra det, därför ber jag er om hjälp.
Det tar inte alls lång stund att göra klicka på bannern och klicka sedan på jag vill ge poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback