Jag som gästbloggare?

Tisdag morgon och jag är nu vaken (så klart eftersom jag skriver)
Leone och Jazmine är vakna med mig, Jazmine gar ju bökat dem senaste timmarna inte velat sova.
Igår så var vi ut på en liten snabb promenad för att hämta paket, Paketet med natusan från Buzzador.
Glad över att detta gick betydligt mycket snabbare än vad det gjorde med hemglass.
Jag håller på att hjälpa Linda med att få dubbla menyer. Hon vill dela upp sina kategorier lite mer, vilket jag tycker är en riktigt bra ide jag tror det skulle vara mindre rörigt om man separerar bildlänkarna från allt som har med arkiv länkar kategorier osv att göra, eller vad tror ni?
Jag ska gästblogga hos henne sen, jag måste bara veta vad jag ska skriva om
SÅ nu behöver jag lite hjälp från er! Vad vill ni veta? Vad vill ni läsa om?
Tell me, vore roligt att veta vad ni har för önskemål.

Nu ska jag ta och gå och sätta på lite kaffe sen ska jag fixa klart till Linda så hon får sin förnyade design.
Kom ihåg att jag kan lägga ut beskrivningar åt er på olika tips eller trix bara ni säger till, så gör jag en förklaring som är enkel att förstå. Jag hjälper också med designer, vill man ha hjälp med det skicka mig ett mail till johannamadeit( at )hotmail.se som jag har som just mail för designer. Vill du bara ha lite enklare tips eller hjälp lämna bara en kommentar :)
Jag tar ingen kostnad för att göra designer men du får mer än gärna länka vidare till mig med en text eller bildlänk. Det är rätt tidskrävande och jag har två barn här hemma så jag har inte allt för mycket tid till att sitta och fixa alla gånger, så därför vill jag att du ska vara säker på hur du vill ha det och förklara, lämna bilder du vill ha med någon text som du vill ha med. Ja dina önskemål helt enkelt.

Nä nu kaffe så jag vaknar till lite mera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback