Måndagens start

Ny vecka med nya tag..har varit vaken en bra stund så jag är inte allt för alert just nu, jag och Jazmine gick upp mot 6 imorse. Önskar ju att jag hade fått lite mera sömn men så kan det vara ibland ;)
Försöker få henne att vara vaken lite längre på kvällen så hon kanske vill sova mer på morgonen åtminstonde senare än till klockan 6 på morgonen, annars så får jag helt enkelt bara gilla läget och acceptera det.
Leone och Danieldem sov, ingen av dem märkte av varken mig eller Jazmine inte ens att vi gick upp.
Fast Leone är vaken nu Daniel han sover än får väl se när han kliver upp orkar inte vara hans mamma och be han gå upp..

Igår så fick jag höra en rolig kommentar av Leone som jag tänkte bjuda på, hon är ju väldigt mån om att få veta när hons ka få börja skolan men igår kom något nytt. Hon sitter i soffan och tittar på tv så säger hon mamma ja ska börja simma jag ska lära mig det faktiskt
- jasså vill du det, frågar jag då
L - Jaa det vill jag faktiskt
Jag flinar och säger okej jag får ta och kika upp det lite mer då hjärtat.
en liten paus från Leone sen säger hon att hon ska lära sig att simma igår och att hon ska sitta fast i taket sammtidgt (?)
jag vet då inte riktigt hur hon menade med det..igår säger leone om idag imorgon i förrgår hehe så det är inte alltid så lätt att veta vilken dag hon menar ;) om man inte frågar det vill säga.

för en gång skull så ska jag bjuda på en bild av mig..
tar ju emot lite men what the hell..




Mina älskade prinsessor ♥
Min stolthet ♥
Min kärlek ♥
Mina hjärtan ♥

Åh jag bara längtar tills jag ska få min underbara canvas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback