Midsommarafton

God morgon på er, då har man nyligen vaknat och ska få i sig lite frukost.
Fick lite sovmorgon idag, det gillas.
Inte för att det var en lång sådan men även en liten extra stund kan göra gott i själen :)
Igår så var en otroligt fin dag, denna dag verkar vara minst lika fin den solen skiner redan.
Fick besök igår av en riktigt gamalvän, är väl runt en så där 7år sen vi sågs sist.
Detta var iaf innan jag och Daniel hade träffats, nu var det Daniel som hade träffat honom och han följde med hem till oss en sväng.
Jag vill inte nämna hans namn men det var väldigt roligt att få träffa honom igen, det är ju ändå min barndomsvän!

Nu har jag gått för att hämta mig en kopp kaffe så man får lite mer extra energi till  hjärnan och man kan skriva lite mera ;)
Nu tänkte jag visa hur det kan se ut om ens dotter får tag på kameran just i detta fall så är det Leone
(då Jazmine är för liten att ta själv än)









Hehe rätt bra kort ändå va?
Försöker ta kort på sitt asnikte helt själv hihi
Hon är ju ändå bara 3år och 8månader ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback